pancakes å bedövning

Oj.. nu var det visst ett tag sen jag skrev .. har vart lite mye just nu ... jobbar å sliter .. försöker leka mamma där i mellan .. å nånstans mellan mamma å usk ska jag försöka hinna med att vara vän, dotter å syster .. å självklart så bedårande jag bara kan om jag ska kunna charma nån ist för att skrämma bort alla hela tiden haha

Idag har vi vart på inskolning på jojjes blivande skola (han börjar 17 aug =)  sen efter det bar det av till the dentist *uscha* vilken tur att jojje är modigare än mej .. jag HATAR tandläkarn
sen droppa micke å jojje av mej hos Par i Hjärter lämna lite pix å önskemål ang den tatuleringen hihi
kommer nog att bli riiiktigt niice =))

Sen kom mamsen och hämta mej, hon var riktigt generös å bjussa på pancakes *mmm*

Nu ska jag hoppa in i badet så jag tinar upp lite granna ..

Hejpåre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0