Dökött

 I fredags hade Dökött release party .. skooj skooj =) som vanligt när dom spelar.
Träffa massa folk å drack en massa alkohol ... som känndes i huvet när man vakna dagen efter.
Ett stort tack till Rasmus som fick äran att ta hand om mej hahaha 

Hur som haver .. fredagen började hur myspys som helst .. en lekdag med grabben.. vi sparka fotboll, cyklade, badminton.. å grilla lite korv och burgers :-P mmmm yummy .. syrran kom förbi å gnällde över sin karl, efter lite om och men lyckades jag övertala henne att hon skulle med ut åsså .. så vi åkte å hämtade Michaela handlade lite groggvirke sen bar det av hem te syrran där vi grogga lite :P 

Sen bar det av ner mot stan .. väl nere på stan kom dom på att dom inte ville gå på dökött utan på lilla krogen så dom gick dit å jag gick upp te Moffe aka Mats å drack nån öl där ... :-P 

Här nånstans börjar det bli suddigt haha men men Lee ringde iaf och hon var inte den som var den om man säger så haha hon kom upp te Moffe sen vingla vi ner mot s2 å dökött hahaha tjafsa lite med vakten .. som var väldigt kinikig ... känndes som han hade vart med om det där minst en gng tidigare den kvällen hahaha

Yeah yeah .. där inne hade vi skit kul mest hela kvällen .. sprang på Adde som man inte sett på 1000år skooj skooj =) 
Dansa å skråla hela natten hihi  spelningen var helt awsome .. svårt att inte sjunga med allt vad man orkar till "Tuttar överallt " haha 
Vet inte hur jag lyckades ta mej däri från men det gjorde jag.. hittade på Rasmus som vart min räddning fick sova ruset av mej hos honom .. tur att han gjorde ett tappert försök till att få i mej lite resorb innan jag decka av totalt.
*Tack vännen* 




Vaknade på lörda morgon utav min mob .. var tydligen smart nog att ställa larm innan jag decka ... haha 
bad så jätte mycket om ursäkt till Rasmus att jag vart där och va odräglig haha 
Fick låna ett par så jävla fula shades av honom så att folket ut skulle titta mer på dom än på mej hahaha och började röra mej mot bullermyren för att hämta min bike hahaha
nåonstans där på vägen hörde Moffe av sej åsså .. så ist för att gå upp till syrran å väcka henne .. igen .. haha 
så cykla ja ner på stan å tog en fet frukost med Moffe 

En snabb visit in på apoteket å köpte lite nässpray å resorb sen hem.. tur att Jojje skulle på barnkalas på em så jag fick sussa lite eftersom jag skulle ut å jobba på natten sen..  *pust* 

Nånstans i den här historian tappa jag min röst.. men jag hittade tydligen en kofta .. 
Så just nu låter jag som en 13 årig pojke i målbrottet med en ny fin lila kofta haha 




Det är jobbigt när alla är bakis samtidigt! haha


      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0