Fråga Fizen!

I går var det Club Ohm, som vanligt var jag inte super sugen på att gå dit men efter några groggar med margaritas här hemma så kom jag i gång rätt fint,
fick  på mej ett skapligt ansikte och party humör å cyklade upp mot stan.. 

  <<< Min hemma gjorda Margarita

Hemma hos Moffe väntade överjästa Zeke, Madde, Mats och Jocke
(tror jag han hette, fin besök från stockholm)
efter ett tag ramlar Feffe med frugan Jennifer in.. vi hade skit skooj =) 
Vinglade ner mot Rockhouse (stans egna lilla rock klubb) där club ohm hölls... 
hade hoppats på att träffa Dag, för vi råka lite i luven på varandra i fredags :(
men det gjorde jag inte ...
Fick dock sms av honom när jag hade komit hem =) 
 
Inte mycket att berätta om den kvällen egentligen hade allmänt trevligt kolla på folk som hängde upp sej själv i krokar *nasty*
Satt mest och öla med mina vänner vid ett bord och kolla på alla fulla som vinglade om kring.. känndes som medelåldern där var 15 år..  men som sagt .. trevligt var det.. 

Framåt kvällens slut .. vinglar jag, Madde, Walle och Jocke upp till Moffe (som hade smitit fr rockhouse tidigare med Kristina hehe din lilla player! ;-) haha) 

Tar några öl där  innan jag kommer på att jag är dödshungrig och jag har ca 45min på mej att hitta mat innan alla matställen stänger .. :-S 
försöker övertala mitt egan pack att nån ska följa med men det gick ju bra .. haha lr inte .. 
drar ner på stan själv och börjar gå mot CG men där var det packar med folk :( går två meter till sen hör jag nån som skriker mitt namn.. och där står Emil.T en kompis till Adde som jag tydligen hade träffat förra helgen haha
Tar sällskap med dom en bit bort mot en pizzeria .. blir erbjuden skjuts hem .. men   dom som äger parkeringshuset var visst snåla med elen för dom hade slagit av strömmen så dom fick inte ut sin bil haha 

Min mat jakt fortsätter .. mot Bella Pizzeria.. där var det så rackarns fullt att man inte ens fick upp dörren..  blev kinkig och gick hem till Moffe igen .. 

Nu har jag 20 min på mej att handla mat om jag inte vill bli fattig på statoil haha 
dom peppar på mej å säger att skynda mej ner på CG.. gör väl det då.. springer in i Emil Leo .. stannar å tar en cigg med honom .. å snackar lite skit .. 
Springer sen vidare till CG som håller på att stänga, den snälla killen i kassan slänger i hop en meny lite snabbt åt mej av det han har kvar .. tror tillochmed att jag får det billigare .. :-D 

Käkar hemma hos Moffe och tar en öl ... vid den här tiden är vi alla så jävla trötta å fulla att vi bara svamlar en massa strunt .. 

Fråga Fizen! 
ska bli min nya karriär.. värsta frågespalten haha var skit skooj då iaf haha 
vid halv 4.30 somnade jag i morse .. minns inte att jag cyklade hem .. men det hade jag gjort .. haha

Vaknade utav att det spökade i mitt sovrum så jag gick ner och tog mej ett varmt bad och bäddade ner mej på soffan tillsammans med saft, popcorn och Secret Window .. sen sov jag som ett barn igen =) 

*****


  
  
    

P.S. Den här versionen är censurerad pga vissa känslor! haha

Kommentarer
Postat av: Carro J

Meen..låg det fula gubbar under täcket nu igen?? hahahaha

Synd att jag inte var där och räddade dig ;-) PUSs

2009-05-10 @ 22:28:12
URL: http://leiasmamma.blogspot.com
Postat av: Fizen

Haha nee dom verkar bara komma när du är här gumman! ;-) PUSS

2009-05-10 @ 22:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0