I believe in a thing called love!

I går ringde mitt larm 05.20.. snoozade till 05.45.. gick upp drack en kopp kaffe och tog en rök (som på rutin haha)
Som väntat hade jag sovit skit dåligt pga min hönsiga oro :( när jag stod och sköljde av mitt ansikte för att vakna ..
kännde jag hur illamåendet kom.. fick vita dots för ögonen (nej det var inte tvålen)  och så snurra allt till
efter 10 min liggandes på golvet med illamående och andnöd så kunnde jag väl fortsätta göra mej relativt anständig ..

6.50 ramla Jojje och micke in.. (jojje var hur glad som helst) inte ett dugg nervös var han .. *skönt det*
värre med mej hehe

Vi hade tid 7.20.. blev förberdda osv .. vid 8.20 (ungefär) rulla dom ut jojje och med tanke på min ångest så var det nog bäst att micke var med tills han somna (fick bara vara 1 förälder med *värdelöst* )

Det gick faktiskt väldigt snabbt .. hela operationen gick väl på ca 1h .. dom kom och hämta mej när han var klar så fick jag gå ner på uppvaknadet ..
Faan aldrig mer jag vill vara med om nått sånt här :( har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv!!!

Hur som haver .. för att göra en lång saga kort .. operationen gick bra .. mandlarna var stora som golfbollar  (vilket e jääävligt stort på en 6åring!!)
Han sov hela em . vid 18 skulle jag och micke på föräldramöte på grabbens nya skola .. så jojje bestämde att mormor skulle komma till honom (han tycker om sin mormor) =)

På mötet fick jag ett sms om att dom skulle få åka hem om 10 min då var kl 19.00 ungefär.. 19.20 var dom hemma *skönt* 

Han var trött och omtöcknad .. men vad kan man förvänta sej egentligen? haha 
Jag är så stolt över honom!!!! 

    <<< sista kisset innan op...
   <<< fick en present av Jojje <3

   <<< lilla tassen


Idag är han pigg och vaken å undrar varför han inte får käka köttbullar haha


*Älskar dej gubben!!!*


Min och Jojjes låt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0