sem och fläskläpp

I går kväll när jag kom te jobbet hade jag mitt schema klart för sommarn B-)
2veckors ledighet mitt i skiten *lovely* 
Det rulla på fint på jobbet .. även fast jag inte vart där på ett tag nu ..
visserligen började min natt med en avhyvling.. men det kan jag ta ...
hade inte vänta mej nå annat heller haha 
 Man måste ju ha lite förstående för dom boende också .. kan ju inte vara så kul att bo där ..
lr där och där ..på ett ädreboende överlag ..
just i bland känns det som dagis för äldre :-S

Möttes av pussar och kramar i dörren när jag kom hem (skönt att känna sej saknad ibland)
Jojje hade tydligen vaknat redan 4.30 och kännt sej ensam, så han och mommo hade delat på soffan
fram till kl 6.45 ..  *sött*
Käkade lite frukost med Jojje sen var det min tur att bädda ner mej .. på soffan ..
fick lov att lägga mej där för jag hade aldrig vaknat om jag hade lagt mej i sängen och eftersom mamsen jobbar em så åkte hon vid 13.30 tiden ... då vill man ju vakna så inte jojje blir ensam.. 

13.15 ringde storebror och fråga när vi skulle komma .. tror att han hade glömt att jag hade jobbat natt haha 
gick upp slängde i sej lite kaffe och satte på sej sitt snaikte sen hoppa vi på bussen ut till romme.. 
Har haft en enormt aktiv dag idag .. riktigt skönt .. 
Vi var ute och lekte i lekparken vid bror .. lyckades med att få en fläskläpp också haha 
Sen spelade vi lite Wii *skooj skooj*  framåt 18 tiden åkte vi till ICA Maxi och handla lite lördags godis .. 

*Tack snälla bror för att du betala det då jag inte hade mina cash med mej* 

Sen släppte dom av oss här hemma .. jag och jojje, käka lite kyckling  *mmmm* sen plocka vi ihop hela Bombnedslaget  med leksaker    och just nu sitter han och myser i soffan till The Simpsons

Ett skönt avslut på en skön dag =)

   

   

    
Haha snyggt det där såg ut då!!! ^^^^^
För övrigt så är inte min lill kille speciellt vind/skelögd.. bara när han tokar sej ..
tummen suger han inte heller på ..
bara när han ska låtsas sussa haha

<3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0