utmanad =)

1. Hur gammal är du om fem år? 30 fan tiden går fort när man har roligt haha
2. Vem var den sista du träffade? Mamsen
3. Hur lång är du? nånstans mellan 163-165
4. Vilken var den senaste film du sett? Scooby Doo's spökhistorier hehe 
5. Vem ringde du senast? Sheriffen
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Snyggt sötnos! (Sheriffen skicka en bild på sitt sydda ögonbryn haha)
7. Vad är helgens planer? Jobba fredag natt, sen mysa med Jr
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? var aldrig gifta
10. När såg du senast din mamma? vid halv 12 tiden idag...
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa
12. När vaknade du idag? Alldeles för tidigt
13. Har du någon gång hittat en katt? Mjo.. när jag och Skallen bodde i sundsvall
14. Vilken är din favoritplats? Med Jr
15. Vilken plats föredrar du minst? nykter ibland fulla människor
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Nånstans där jag trivs hoppas jag
17. Vad skrämde dig som barn? Clowner
18. Vem fick dig att skratta senast? Jr
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej, absolut inte.. jag har massor :-D
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? olika.. beror ju på hur jag somnar :-)
22. Hur många kuddar har du i sängen? hmm 10 st iaf haha
23. Hur många landskap har du bott i? 2
24. Har du någong gång spytt på någon? Det har jag nog gjort heh :-S
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota
26. Är du social? beror på hur många öl jag har druckit .. annars är jag nog rätt blyg
27. Vilken är din favoritglass? Tiptop
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Renovera mamsens villa
29. Tycker du om kinamat? Det funkar =)
30. Tycker du om kaffe? Livets dryck haha
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe
32. Sover du på någon särskild sida? Ja.. alla fyra
33. Kan du spela poker? njae
34. Tycker du om att mysa? Jaa.. det bästa!!!
35. Är du en beroendemänniska? Ja
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
nej
37. Vill du ha barn? Jag klarar mej rätt fint på Jr .. for now
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite tyska
39. Har du någonsin åkt ambulans? För många ggr
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool .. (rädd för fiskar haha)
41. Vad spenderar du helst pengar på? Jr och snygga skor är min last haha
42. Äger du dyra smycken? hmm räknas piercingar? haha
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Haha det du! ;-) en cigarett skulle jag tro hehe
45. Vem är den roligaste människan du känner? Paula, mest störd iaf haha ;-) (jobbar kompis)
46. Välj ett ärr på din kropp? På mitt smalben efter en moped olycka i högstadiet..
47. Vad har du för ringsignal? Olika
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? nope ... det tror jag inte
49. Flirtar du mycket? Haha mitt ex tyckte det men sj vet jag fan inte hur man göra haha
50. Vart togs din profilbild? in the toaletten
51. Kan du byta olja på bilen? Om jag blev tvungen så...
52. Har du fått fortkörningsböter?
Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? Jenna Jameson's självbiografi *awsome*
54. Läser du dagstidningen? ja varje morgon på jobbe
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej
56. Dansar du i bilen? ja
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? bandit
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? lite blommor å krumelurer
59. När var du i kyrkan senast? på Isabelle's dop
60. Vilka personer utmanar du? Lini (bara för att jag tycker att det är dags att du uppdaterar nu ;-) Tezz och Lee =) å alla andra som känner sej utmande :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0