War välkommen hem...

En man hittades död i passagen mellan fastigheten Allfarvägen 71 och Allfarvägen 73 på fredagsmorgonen.
Omständigheterna kring dödsfallet gör att polisen inte utesluter brott.
Brottsmisstanken är mord alternativt dråp.


Det var kl. 05.43 på fredagsmorgonen som SOS larmades om att en livlös kropp låg på gården utanför Allfarvägen 71 C. Inledningsvis uteslöts inte en naturlig död men omständigheter tyder på att brott kan ligga bakom.
Området spärrades av och kroppen täcktes över med ett blått plasttält i väntan på polisens tekniker.
Kroppen är identifierad.
- Det är en man som är hemmahörande i Dalarna men inte från Borlänge. Han är i 25-årsåldern, säger Hans Åke Hedin, kommissarie vid polisen i Borlänge.



 
Här bor syrran>>>     

Vad underbart det är att komma hem till sin kära hemstad med en massa mord.. det otäcka är att det hände precis utanför min lillasysters fönster där hon bor med sin lilla knodd .. och skruttibangbang Johan <3

***

Efter 6 månaders prat om att jag ska ta mej till Södertälje.. så fick jag äntligen tummen ur röven å ta mej dit ..  
Vart rent impulsivt .. trodde aldrig att jag skulle våga .. för att jag har bangat så många ggr förut .. 
well i väg kom jag .. utan det mesta med mej .. fick stanna å köpa en jacka å lite rena underkläder .. haha det enda jag hade med mej var mitt smink ..  och tur var väl det .. annars hade jag gått bankrutt om jag skulle behövt köpt nytt sånt åsså ..  



Var jävligt skönt att komma bort faktiskt .. men jag var ju skapligt nervös .. men jag var nog inte den enda .. haha
2 dagar i Södertälje de flesta timmarna spenderade jag nere på klubben Southern Streeters .. och kolla på när don slipa och förberedde omlackering .. *hög på ångor*  och drack kaffe (som redan var lovat) hehe 
Resterande tiden åkte vi lite bil .. kolla på hockey och sov mmmmysigt  :-)



På fredagen var det dags för mej att fara .. hade nog fått stanna om jag hade velat .. men jag kännde mej lite missplacerad vissa gånger ... så jag ville umgås lite med mina vänner i stockholm Lina och Adde.. mfl .. 
Så Anders skulle köra in mej till stockholm centralstation ... men pga en olycka var det en sån enorm jävla kö för han när han skulle hem så han var lite "fräck" som han själv sa och släppte av mej tidigare så Fia fick lov att kämpa emot sin panikångest och fixa och pendeltåg själv från ett ställe där hon aldrig vart .. men det gick ju bra .. hitta till centralen och var på väg att ringa Lina ... men så såg jag att det skulle gå ett tåg hem för mej redan 17.44 *yeeey* så jag tänkte hoppa på det ist .. kännde mej ju inte så jävla fräsch så att säga hehe

Var ca 20 min kvar tills det skulle gå så jag passa på att köpa mej lite cigg, läskeblask o snask, smsade Lina  å sa att jag åkte hem ist .. *sårry* sen gick satt mej och väntade och väntade .. men inget tåg kom ..
Fan jävla SJ .. dom kan man ALDRIG lita på .. efter 1timme och 30min satt jag på tåget fyfan då var jag trött kall och grinig .. när tåget lämnar uppsala kommer konduktören Hans (hette han visst) och frågar efter biljet .. jag berättar vart jag ska och ger han pengar .. 
Men då  blir gubben sur och i frågasätter varför jag inte har biljett om jag har haft 1h 30min på mej .. jävla surkuk .. det där har väl ändå inte han nått med att göra .. man ska kunna köpa biljetter direkt på tåget .. efter lite tjafs hit och dit så fick jag pröjsa 100kr mer än vad jag gjorde när jag åkte dit .. varför kunde gubbfan inte förklara.. IDIOT!!!! 

Yeah yeah .. orkar inte bry mej längre .. men gubbfan har nog valt fel yrke.. trodde man skulle be om ursäkt  när man var 1h 30min sen .. ca 100 pers om inte mer än då var skit förbannade .. hade det inte vart för den snälla tjejen  framför mej så hade jag nog börjat gråta .. så rackarns trött var jag :-( 
 
Men nu är jag hemma till "mord och inga visor"  igen hehe ikväll blir det Club Ohm.. får se om man tar sej dit .. just nu känner jag mej inte så pepp .. 

Nu ska ja te coopen... 


Hejpåre!! 


  


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0