Höst Depp

Vilket jävla idiotiskt påfund..
vem f-n kom på den idén??
Nej far åt fan det man inte vet har man inte ont utav ... !!

Prozac kanske skulle vara nått?
prepparera mej själv med piller så jag blir helt bedövad å inte känner ett skvatt ..

Haha nej så lågt tänker jag inte sjunka för lite höst depp ..
Jag har min son att tänka på .. fan jag vill INTE att han ska minnas mej som nån annan jävla pillertrillare!!!

nej fi fan ..

men en STOR KRAM skulle man ju inte säga nej till just nu ialla fall ..





Kommentarer
Postat av: Carro

Hörru toka... Du kan ALLTID ringa mig vettu. :-( Det är ju vår tid nu. Nu vi ska sitta och svära och gnälla över allt och alla, röka och dricka the och se massa gamla filmer... :-( saknar dig gumman PUSS PUSS

2009-10-15 @ 11:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0