Jösses..

Haha sitter här och rotar igenom min hårddisk å hittar en massa skit jag har skrivit ..
vet dock inte om jag ska våga "publicera" dom här ..  vi får se haha 


samtal till mej själv

You cant answer, you cant call

im stuck starring in the wall.

It's his turn to make a move

it's his turn to show how to groove

Do you think he is gonna call?

mayby im waiting for nothing at all!?

Well that is risk that i have to take

and only then i will know if you were another misstake!


X-Mas Night.

I saw you standing in the snow,
a message on my phone from you said HoHoHo.
It was christmas night
and we turned of all the lights
For one night you were only mine
it feelt so divine
We turned of all alarms
and just enjoyed being in eachothers arms
I watched you fall a sleep that night
and nothing else was in my sight.
Your lips against mine
but how colud we know that we were at the end of our line?
The cold came knocking at your door
and we were no more.
Now iam standing on the outside and looking in
and i keep on wondering how things could have been.


Kanske ...

övergiven i ett kaotiskt universum
inget är rätt
det som en gång var rättvänt är nu bakochfram.
Eller kanske inte?
kanske allt är rätt??
vem vet kanske bara jag som är fel
...bakochfram?
Jag antar att det kommer att visa sej förr lr senare.
Springer allt vad jag orkar men ändå känns det som om jag flyter fram (???)
När det känns som om jag ska falla i tårar så kommer bara skratt.
Undrar om det e så här det känns att vara lyklig?
är jag lycklig eller är jag deprimerad?
Men varför skulle jag le och skratta om jag var deprimerad?
känns inte som om jag ljuger för mej själv,
men man vet juh aldrig kanske gör det undermedvetet?
Kanske börjar bli så bra på det så att jag inget märker???

vem vet? inte jag iallafall!!

 






Några stycken iaf .. resten behåller jag för mej själv hahaha
hoppas ni har överseende med stavfel å grejjor nu XD

(kom ävenihåg att de ovanför är skrivet för flera årsen)


Kommentarer
Postat av: Volfram

uhhhh gillar Kanske...

Skiljt mig då min fru låg hade någon affär på jobbet. Jag borde vara deppig och nere, men det finns inte. SÅ det kanske kommer senare...Jag väntar och se om det kommer strax.. men det kommer aldrig. Vill vara lessen men är inte det, skrattar bara "tråkigt att hon gjorde bort sig"

När kommer jag att bli lessen...6 mån and counting...

2010-03-11 @ 21:42:26
Postat av: Fia Lill Fizen

Tack =) men Fi fan vilket döläge du verkar var i .... :S

men du har inte funderat på att det känns som det gör nu bara för att du kanske visste att hon inte var rätt för dej??



Stå på dej ist och tänk inte på det förflutna ...



Gårdagen är det förflutan i morgon är framtiden IDAG räknas!!!



//Take care Fia

2010-03-15 @ 15:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0