Jag hatar dej verkligen!!!

Jaha då har man överlevt ett år till då...
jag hade verkligen hoppats på att slippa fira min födelsedag,
var galet underbart att få åka bort när jag fyllde.
Helt anonym.. nästan haha
Fick ett underbart halsband å en vacker fylle ja må hon leva sång ..
det räckte gott och väl för mej ..

Men nu två veckor senare så kunde jag inte "gömma" mej längre ..
Visst jätte kul att få presenter
(och det var JÄTTE fina presenter tack alla mina underbara bröder och "pappa" och Gulliie!)

Men frågan är ju om Ni var i samma sits som mej ... skulle ni kanske förstå mej .. lr ni kanske bara tycker att jag är löjlig??

Men varenda jävla skit år .. så ska man behöva fira vilket enorrmt jävla misslyckande man är..
(och nej jag menar inte att jag är en värdelös människa... jag menar att jag är ett misstag för en människa som jag egentligen borde se upp till.. men tyvärr så skulle jag nog köra över idioten om jag såg denne idag!!!)  
jag tycker inte att det känns så värst uppiggande ...
Jag tycker jag fixar allt resten av året .. tänker inte alls på det då..
men det är just när jag närmar mej september .. 5 för att vara exakt som panikångesten kommer smygandes och jag kan inte andas.
Jag hatar det här..

Jag hatar dej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0