blod, svett och tårar...

De senaste månaderna har mitt liv vart ett enda stort kaos..
börjar bli så sjukt trött på exakt allt!!!

Det enda som håller mej flytande just nu är  


Men nu år det fan räcka .. orkar inte med nå mer tjafs ... inte med nån!!!
Jag käkar med mot mina ångest attacker och sen jag börja med det så har jag slutat fått mina svimmningsattacker på jobbet .. jag tar inte åt mej xtra jobb när jag väl är ledig *skööönt*

I går kväll bröt jag i hop totalt drack upp ca 1 ½ vinare själv och målade halva natten ..
det behövdes kan jag säga ... grät mest hela natten ... vaknade kl04.00 utav att jag jag åter igen gick i sömnen ... vaknade i köket .. stod och kollade ut igenom fönstret ... 
Hmmm undrar vem jag kan ha stått å tittat efter??? 

Men men ... jag är en otroligt naiv flicka på det sättet .. åter igeb har jag fått mej en näsbränna som heter duga .. 
Jag saknar dej verkligen ... var längesen jag kände mej så här övergiven som jag gör nu .. 
men nu tänker jag säga NEJ!!!! 

Jag tänker fan i mej inte låta mej luras längre .. för det är precis det DU har gjort .. du har grundlurat mej från första början!!!!!!! 







Idag börjar mitt nya liv...
och med mina vänner och min familj vet jag att jag kan fixa det här ...
Inga mer idioter är välkommna in i mitt liv ..
håll er långt jävla borta från mej!!!



Rock n' Roll all nite!!!!


Ser fram emot en skön helg med släkt och vänner ..



Kommentarer
Postat av: Lisa

HELL YEAH!!!!!! XD

2010-02-10 @ 23:05:17
Postat av: fizen

Sad but true!! hahahhaa

2010-02-11 @ 19:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0