dumma låt!

Vet ej vilka det är .... eller vad den heter men den är klockren!
Ska försöka leta reda på den i natt så lägger jag upp den här .. jag blir inte av med den .. haha jag komer på mej själv att sjunga på den hahaha

I natt jobbar jag sista natten sen är jag leeeeedig hela helgen SWEEEET!!!

I helgen blir det kalas B-) på fre verkar de som det blir pulkarace å öl innan all snö töar bort och på lördag ska jag hem till "pappsen" på kalas .. :P 

Har en Vän någonstans här i landet som jag är lite orolig för just nu ... så Flänsan kom på den fin fina ideen med att kidnappa med honom på pulkarace i morrn .. hahaha

Vi får väl se hur det går med det ...

 


För övrigt som ni kanske har fattat så har min värld fått sej en rejäl snurr...
hänger inte riktigt med själv längre ....
Hur som haver känner jag ett riktigt ostadigt gammalt knarrigt golv under mina fötter nu ..
är inte helt 1000 än .. har en känsla av det finns en hel del minor och fall luckor i det här golvet ..
ett steg i taget sen får vi se vad som händer!!!




Kommentarer
Postat av: Lisa

här för dig sweetiepie!!

För övrigt vill jag verkligen ha den där skylten...XD

2010-02-12 @ 00:02:47
URL: http://esarosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0