Mad Cow

Är äntligen ledig ... har jobbat lååång vecka den veckan .. eller jaaa förra veckan rättare sagt =)
55h på en vecka .. done and done ... gick av i morse *skööööööööööööönt*
Skulle egentligen åkte te gävle idag men eftersom Flänsan hade tok bråttom fick jag lov att dumpa na så hon drog väl vid 8-9.00 tiden i morse ...
Då stor städade jag för fullt hahaha jupp jag är sjuk i huvet!! XD

Avslutade en kanon jobbar helg med en jävla skräll ... höll på att bita huvet av en av våra natt ssk's *morr*
Fy fan vilken jävla F***A!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Hur fan kan komma och bara köra över oss så där... om det hade vart min anhöroig hade jag anmält på en gng!!!!!!¨

För att inte säga eller göra nått jag ångrar stormade jag ut ur rummet .. var så jävla förbannade att jag skakade ..
Hon kan tacka Robban att hon lever idag! hahahahaha

Blir så förbannad bara jag tänker på skiten ... imina ögon var det vanvård!!!!

Men men nu är jag hemma å är ledig iaf ... hoppas kärringen sover riktigt dåligt inatt ... !!!!

JÄVLA KOSSA!!!!

 

over and out!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0