som en påse skit

Gårdagen var riktigt soft .. en perfekt söndag B-)
Jag och Jojje myste och lekte Hela dagen ..
jag var tillochmed Jätte duktig och klippte gräsmattan .. med en handjagare
mmm mye imponerande haha
Medans jag klippte kratta Jojje .. lr sparka lite boll ..

Vid 17 tiden kommer faster Millan och plockade upp Jojje .. (dags att åka hem till pappi)
Som alltid blir jag helt vilsen när Jojje åker .. om jag själv inte måste till jobbet dvs
Men i går var jag ledig..
Helt apatisk vart jag .. ville ingenting..
blir så konstigt när man har lekt och myst i en hel vecka så försvinner det helt plötsligt :(
Nej det tycker jag inte om .. jag skulle vilja ha Jojje på heltid ..
men det skulle ju inte vara sååå snällt mot varken Micke lr Jojje
Så jag får nog vackert bita i hop hehe

I går vart min räddning Dag .. =) en typisk Miss McBeal kväll,
precis vad jag behövde =)

Tack vännen*

I morgon (tisdag) är det dags för Operation .. fyfan ...
jag tycker inte om den här känslan som ligger långt inne i min mage just nu
det känns precis som tim/min/sek innan man får världens panikångest .. 

Känns inte alls bra just nu :(
 
   <<En påse skit!? haha

Lite Pix från i går .. fan jag ser ut som jag känner mej idag
Som en påse skit!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0