Senaste

SENASTE

Person som sovit i din säng: Jojje och Sara
Person som du pratade med: Kebab killen på Helenas
Person som du gick på bio med: Stora stygga wargen
Person som du gick på stan med: Mamsen .. faktiskt =)
Person som du skällde på: eurtS
Låt du hörde: nå skit på radion
Gången du åt mat:  17-18.00
Krama: Jojje
Pussa: Jojje
Känslan: Irreterad
Resa: Stockholm..
Glädje: Jojje så klart!
Dröm: Haha som om jag skulle berätta den här! ;-)
Person du träffade: dagpersonalen, chefen, mamsen å kebabkillen ..åter igen haha
Pratade i telefon med: hmm minns inte ... :-O
Personen du fick sms av: Stora stygga Wargen
Gången du åt 7-eleven korv: Längesen.. minns inte
Gången du var utomhus: När jag hämtade min kebab idag
Hela din familj åt middag tillsammans: När min bror fyllde år..
Saken du köpte: min nya digi cam *pretty in pink*

Har du en bästa vän: Ja
Vem säger du allting till: Mej själv
Vem känner dej allra bäst? : Syrran skulle jag tro
Vem finns alltid där: Mamma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0