work work

Då var man på väg till jobbet igen då..
känns lite tungt när man inte vart där på länge ..
men jag kommer nog i gång ganska snabbt *hoppas jag iaf* haha

Har inte så mycket att berätta om .. livet har sin gång ändå..
det skiter fullständigt i om jag bara sitter här och ugglar lr på jobbet haha
igår kväll hade jag och sonen min lite lång tråkigt och gjorde en liten muskivideo till
Sahara Hotnight - Visit to Vienna  (våran version heter My Baby & I!!!)
Blev rätt nöjd faktiskt =) Jojje har valt bilderna själv ..

I morrn när jag vaknar så blir det nog att cykla ut till store bror OM vädret tillåter dvs
*hoppas*

På tisdag är det dags för operation :( faan vad jag är nervös..
nej nej inte jag som ska opereras utan min son .. :S
Han ska ta bort halsmandlarna  .. *uscha*


uscha jag känner hur panikångesten kommer krypande bara jag tänker på det..
100 kr på att jag kommer att grina mer än Jojje .. haha

Nej nu ska jag inte tänka mer på det där .. inte Nu iaf ..
 
nu ska jag ta mej lite mer kaffe å kanske en macka... 
sen ska jag bege mej mot macken efter lite canser pinnar ..
sen ska jag möta upp Geddan aka Gerd  å fara mot jobbe 


Hejpåre!! 

  <<< Cancerpinnar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0