Börjar bli förbannand nu....

Jag vet inte vilket ben jag ska stå på längre...
jag hjälper till och ställer upp till 200% hela jävla tiden
men vad får jag tillbaka??
Inte ett jävla skit!!
:Oj förlåt ... jag glömde.... Oj förlåt jag kan inte... Oj förlåt mej hit å dit...
Faaaaan ORKAR INTE!!!

Fan ta tag i ditt å liv och bli en pappa nån jävla gång!!
Jag har en lite son här hemma som gråter sej till sömns för att han SAKNAR DEJ!!!
Han säger saker som att : Pappa har inte tid med mej längre...
Pappa sitter bara vid datorn ...

Vad faaan håller du på med???


Mej får du köra över hur du vill för jag kan försvara mej och säga STOPP
men Jojje ger du FAN i!!!
Jaa jag är fan skitförbannand nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: macgyver

ja så göra man då rakt inte!

2010-03-03 @ 03:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0