Dagens...

DAGENS VILL HA: En kall öl på en varm uteservering!
DAGENS KLÄDSEL: Svarta Nekromantix jeans + linne
DAGENS SMINK: Inget alls... än
DAGENS FRISYR: Utsläppt och tovigt .. hmm knullrufs? haha
DAGENS HÄNDELSE: Joppe ville cykla själv till skolan ... *stora killen*
DAGENS LÅT: Royal Republic - Underwear
DAGENS PLANER: Stöldturne med Älsklingen XD
DAGENS SAKNAD: Dom där miljonerna jag har planerat att vinna!
DAGENS DUMMASTE: Jag... vem annars!? XD
DAGENS SJUKA: Min näsa...
DAGENS DROG: Kaffe och en röjk!!!!
DAGENS ROLIGASTE: Joppe så klart!
DAGENS FAVORIT: Joppe och Rickard!!!!
DAGENS KÖP: Ett paket cigaretter och kanske nån kall om jag har tur! :P
DAGENS GODIS: Rickard!!!
DAGENS HUMÖR: bergochdalbana!!
DAGENS ORD: Frääääsigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0