Dop (lördag)

I går var det dop för lilla Emma Isabelle, och i dag var det 6års kalas.
Fan full rulle hela helgen tror jag.. haha
Skooj som fan att träffa alla som man inte sett på 1000år ..
var dock lite nervös över att träffa Emma igen men det gick bra,
vi hälsade på avstånd .. men en sak är säkert.. jag skulle ljuga om jag sa att jag inte saknade henne!!!

Lilla Emma Isabelle är Linis minsta dotter och "stora" Emma är Linis lillasyster.
Lini är min sons gudmor och min bästa vän.. tyvärr bor hon ju uppe i Skellhell (skellefteå) så henne träffar jag bara max 2ggr om året :( vilket är väldigt lite jämfört med varje dag som det var förr i tiden ..

Lillasyster Emma, var/är också en av mina bättre vänner, men vi har inte pratat med varandra på över ett år nu :( 
förutom ett "hej" på dopet och en skålning på juldagen på krogen.
Varför det är som det är orkar jag inte gå in på nu ...  

Förutom att träffa Lini igen å säga hej åt emma var det jävligt skooj att träffa Linis kidz .. var rädd att Leia (linis äldsta dotter) inte skulle komma ihåg mej å vara bly/rädd för mej .. men vi busade och hade skooj några dar innan dopet och det slutade med att jag blev "lekledaren" för kidzen som var på dopet haha 
jag hade ju mitt lilla monster med mej som var äldst (6år)  som dom tycket ju att det var jätte kul när han busade med mej så dom lixom hakade på haha 





^ Lini och Isabelle x2 Leia, Isabelle, kaksmulor, Emma (gudmor), Anders, Lini och Leia som bäss, moster mikkan. ^

 
   

Jag älskar er alla så jävla mycket!!!!


 


Kommentarer
Postat av: Carro J

Älskar dig med gumman! Var jättehärligt att träffa dig och Jojje igen. Men inte snällt att lägga ut den där första bilden. Jag ser helt gaaaalen ut, besatt av nåt!!! haha

2009-04-28 @ 19:01:27
URL: http://leiasmamma.blogspot.com
Postat av: Fia

Haha äh så gaaalen ser du väl inte ut heller .. tycker jämt att du är lika söt XD

2009-04-28 @ 19:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0