meningslösa funderingar ...

Jaaha ja då sitter man här igen då... i dag vart det storshopping.. orka åka fram å tillbaka till den där jävla skitaffärn bara för småsmä .. nej tack.. sammanlagt vart det väll ca 2000 riksdaler brända idag :S
men nu slipper jag handla på ett tag hoppas jag :D

I morgon ska plutten på Mulle .. lite onödigt vetande kanske ..
men ett jävligt bra sätt för mej att påminna mej själv om att han ska sin rackarns matsäck med sej ..
Den 19 maj är det dags för operation åsså :S fyfan ... lite nervös e man ju .. narkos å grejjor :S

Men fan nu har jag gett mej in på ett sånt där jobbigt projekt igen .. Råkade ramla in på en släkt forskar sida ... skulle visst bara testa lite granna .. men nu e man ju fast i skiten å jag blir så sur när det tar stopp .. jag kan ju omöjligt veta alla datum å grejjor .. kommer ju knappt i håg när min egen mamma fyller år haha
hmm man kanske skulle ringa henne... *funderar* neja tar nog det i morrn .. blir nog inte så glad om jag skulle ringa å väcka henne nu hehe 

 
Hmmm .. har man nå skooj att berätta då??
haha nej jag tror fan inte det ... jag saknar min Lini .. men det var väl inget nytt?
hihi

Funderar på om man ska unna sej en liten resa söderut efter helgen.. =)
Mjoo så får det nog bli.. vill ju inte att det ska bli försent hehe





Ungefär så här kul kan man ha när man är trött å börjar "släktforska"  mina mostrar, kussar och bröder =)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0