ung och dum

Nu börjar jag förstå innebörden av dom orden..
Jag förstår nu vad jag inte förstod då
Det jag ser nu såg jag inte då..
Fattar inte att man kan vara så naiv bara för att man har ordet "ton" i sin ålder ..

Vilket jävla as! känslokalla svin.. men det sjuka i det hela är att jag vet ju att han har vart så hela tiden.. 
.. men när jag var ung och dum så struntade jag i det.
Han fick gärna såra mej på den tiden .. bara för att jag "hade" honom... 

Hahaha fyfan det är ju så att man skäms över hur man har tänkt egentligen ... 
Men det här var ju längesen .. väääldigt länge sen ca 10 år sen .. 
Fan man börjar bli lite gammal hahaha

Men allt som hände då var ju inte bara misär .. ur det döda föds det nya =) 
Min räddning, min riddare =) min älskade Jeordie!!!


Min riddare =)



Visst ser jag riktigt glad och lycklig ut? Hahaha

Ok ok ..
jag skulle ljuga om jag sa att vi inte har haft det bra.. vi var riktigt lyckliga en gång i tiden.. men just nu när jag tänker tebax så får jag svårt att skilja på om det var när vi vara vänner eller tillsammans
(???) 
Äh jag tänker inte spekulera i det här nå mer .. det får mej ingenstans förutom irriterad! 
Ibland undrar man ju hur det är ställt ...
men det är väl som det ska va ... vi läser varandra som öppna böcker ...
han har blivit som en bror för mej!! <3

****
Men nu orkar inte jag ödsla min energi på det där .. i dag är det Valborg .. har laddat upp med raketer som jag å plutten ska skjuta ikväll =)  Ska ev hem till nån av bröderna mina också ..  men först är det barnkalas .. som tur är så är det i huset snett över vägen så jag slipper skjutsa runt och ha mej.. får jag lite "egen tid" även fast det är min vecka med plutten whohoo 2 flugor i en smäll :D 
*vilken grejj va!?!* 

Nu ska jag ta mej en kaffe å en röjk sen ska jag nog ta å färga håret lite granna =) 

Hejpåre!  




  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0