bakom coopen

En riktigt soft dag hittills ..
inge jobb .. tok ledig hela dagen haha
åkte upp te coopen och mötte upp Johan på vårat secret hide away  i morse ..
skrämde antagligen livet ur en stackars gängare med vovve ..
men vet inte säkert haha *ooops*
cykla ner till tunaåstrand satt på bryggan å myste och guppade in the sunshine B-)
hittade på ett paket med gamla kex och matade lite som firrar hehe

Fan vad jag har saknat honom... förut var vi JÄMT med varandra nu träffar jag han väldigt sällan.. 
okok lite det som var meningen åsså när han flytta .. 
Men jag saknar honom ändå.. inte bara som pojkvän .. (kommer ALLTID att älska honom på det sättet!!)
men han har vart min bästa vän så länge .. han känner mej som ingen annan gör (mjo kanske syrran å lini) 
men ändå inte alls på samma sätt .. 
Han är så katastrofalt jävla special för mej.. jag kan inte förklara!!!

Galet underbart att träffa honom igen!!!! 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0