Kyckling Jakt!

Vaknade riktigt till liv i dag vid 15 tiden (på soffan) haha kännde ett enormt sug efter hemmagjord pizza
Jojje skulle komma senare i dag eftersom skallen skulle titta på fotboll.. ringde mamsen och fråga om vi kunde åka och handla lite ..
så hon kom förbi och plockade upp mej när hon slutade jobba så åkte vi och hämtade Jojje sen börjar jakten haha
i ca 1h har vi letat efter en grillad kyckling idag haha
Fan helt sanslöst .. att dom inte grillar på söndagr det e ju då det borde gå åt mest tycker man ju ..

Till slut hittade jag min kyckling på ICA Kvantum .. den där stackrs killen i kassan lär ju trott att jag gick i sömnen ..
förstå såg man ut som en påse skit sen kommer jag och ska ha två st (hela) grillade kyngligar .. 4st grillade kycklinglår
(ville ha nått att smaska på i bilen) och ett paket cigaretter haha

Lite onödigt vetande =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0