...Stulet...

Snott av Lini hihi =)

SENASTE

Person som sovit i din säng: Jojje
Person som du pratade med: Jojje
Person som du gick på bio med: Stora stygga wargen
Person som du gick på stan med: Mamsen .. faktiskt =)
Person som du skällde på: hmm .. minns inte men Skallen skulle jag tro
Låt du hörde: Radio Girl (volbeat)
Gången du åt mat: I går vid 17-18.00
Krama: Jojje
Pussa: Jojje
Känslan: Jag vill inte gå upp än känslan
Resa: Stockholm.. för nån månad sen
Glädje: Jojje så klart!
Dröm: Haha som om jag skulle berätta den här! ;-)
Person du träffade: Oj en massa folk i går  (valborgsmässoafton)
Pratade i telefon med: Sheriffen :-)
Personen du fick sms av: Skallen
Gången du åt 7-eleven korv: Längesen.. minns inte
Gången du var utomhus: Imorse tillsammans med morgonkaffe och morgon cigg :-P
Hela din familj åt middag tillsammans: När mamsen fyllde år
Saken du köpte: Leksak, hur man gör sina egna studdsbollar haha

Har du en bästa vän: Ja
Vem säger du allting till: Syrran
Vem känner dej allra bäst? : Syrran skulle jag tro
Vem finns alltid där: Mamma

FAVORIT
Färg : Svart =)
Mat : hmm det som är gott, just nu .. grillat! mmm  
Låt : Collide med Fabulous Disaster
Ämne : Konst
Plagg : Mina trasiga jeans och motörhead linne
Skor : Oj beslutsångest  :S bootsen lr mina cheap monday hmm
Ställe : på mammas trapp med cigg och kaffe .. mitt i solen B-)
Tidning : Scandinavien Tattoo mag och Nordic Tattoo mag
Film : Cry Baby
Bok : Sagan om Valhalla (en triologi av Johanne Hildebrandt)  


DAGENS VILL HA: Alldeles för mycket  ;-)
DAGENS KLÄDSEL: Fortf pyjamas
DAGENS SMINK: Inget alls
DAGENS FRISYR: Utsläppt och tovigt .. hmm knullrufs? haha
DAGENS HÄNDELSE: Dökött har release party ikväll haha
DAGENS LÅT: Lavemang (dökött) haha 
DAGENS PLANER: Duscha, leka, fixa fejset.. öl ikväll :-P 
DAGENS SAKNAD: Lini.. as always! XD
DAGENS DUMMASTE: Jag (???) haha.
DAGENS SJUKA: Min näsa och mina ögon *dumma pollen*
DAGENS DROG: Kaffe
DAGENS ROLIGASTE: Jojje så klart!
DAGENS FAVORIT: Jojje
DAGENS KÖP: Antagligen en öl eller två på krogen ikväll
DAGENS GODIS: Äppelpaj och vaniljvisp
DAGENS HUMÖR: På topp ... for now hehe
DAGENS ORD: Scooby Doo!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0