@ work...

lr jaa på väg iaf ..

i går  hade jag en riktigt mysig kväll med Dag www.myspace.com/redlightshades 
han bjöd på käk sen lira vi lite tekken , jag åkte på fet stryk  .. men skooj var det, 
sen kika vi på lite Miss McBeal ...  haha jaa vi har våra maraton skooj skooj 

Vaknade kl 4.00 (cirkus) i hans säng medans han låg å snarka på soffan haha 
smög upp för att inte väcka honom och drog mej hemöver .. hinner knappt komma hem förns 
"poolen" ringer å vill ha ut mej på jobb .. 
Faaan jag som hade tänkt åka te sthlm i dag .. men men .. 
Tror dom där rackarna känner på sej när jag ska ut å hitta på nått för då ringer dom .. 
men när jag inte har nått planerat då jävla är det tyst som i graven :( 

*morr morr*

well .. det är en dag i morgon åsså .. blir nog sthlm då ist .. hoppas på en kopp kaffe haha


nu ska jag klä på mej mina super fina jobbar kläder å trampa iväg *pust*

Hejpåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0