Long time no see..

Fan nu var det ett tag sen jag skrev igen..
Gjorde faktiskt ett tappert försök till att skriva något för några veckor sen ..
men Flänsans dator hängde sej och allt försvann :S

At Home...

Klockan är 00.50 och jag kan inte sova .. ingen större BIG SURPRISE där heller ...
I morrn ska jag jobba .. OM inte Jojje går å blir sjuk nu .. :(
Han hade lite feber i dag på eftermiddagen .. men det kan ju bero på lågt blodsocker också ..
Vi får se hur han mår i morrn.
Om jag får vara egoistisk så hoppas jag att han är frisk .. inte bars för min skull då .. faktsik hans också ^^
Jag tänkte att jag skulle ut å shoppa lite klappar i morrn XD
Kanske inte blir lika spännande på julafton om han ser vad han får nu haha

I morrn natt ska jag jobba .. blir natt hela heeeeelgen AWSOME!!!!

Och och och och ... förhppningsvis får jag börja flytta nästa vecka ^^

På lördag ska jag försöka orka mej upp till IKEA åsså :S vete faaan hur det kommer att gå då ...
men men det lär väl visa sej antar jag.. 
annars får jag å Stor Fizen aka Paula ta det en annan gng XD

At Work ... 

Är det ganska lungt just nu .. har vart lite av en "stor rensning" ..
har förlorat några goa underbara männsikor som jag kommer att sakna.... :( 
 


*Halta Lotta och Haaaaallåååååååå tjalalalala finns i mina tankar just nu .. .. ... ... *


Kommentarer
Postat av: Lisa

Men HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!?!?! Får inte JAG följa till IKEA nu eller??? Fyyyy faaaaaan för dig mutter mutter <3

2009-11-27 @ 01:12:56
Postat av: Lill Fiz

Haha men va fan du e ju en sviker å kommer inte åka med dit utan möta upp oss där .. vad är det för stil då?? va va va??? ;) <3

2009-11-27 @ 01:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0