bränt barn...

... skyr elden..

börjar fundera på om jag är ute på för djup vatten...  (???)
eller är det bara min höst depp som gör mej medveten om att den finns här .. 
ligger och lurar på mej gömd av skuggorna av lycka? 

Får nästan en bild av ett blodtörstigt får som överrumplar vargen själv haha 

hmmm ... medicinering kanske skulle vara nått för mej iallafall?  :S 


vissa dagar vill jag bara dra täcket över huvet å glömma min existens 
andra dagar vill jag stå mitt centrum 
sen finns det dom dagarna jag bara vill gömma mej i ett par trygga armar och aldrig släppa taget 
har även väldigt sällsynta dagar då jag flyr trygga starka armar som bara vill hålla om mej .. 

 
Just idag .. är nog en  blandning av alla 4 ovanstående ... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0