Paniiik!!!

Fyfan .. allt rullar på så jävla bra för mej just nu ..
allt är för bra för att vara sant ..
när ska allt gå på skiten?
när ska jag gå in i väggen igen.. bryta i hop totalt?
det brukar komma varje höst .. men det verkar vara lungt .. just nu iaf ...  
Jag vet inte om jag vågar fortsätta ..
jag håller på att få panik..
jag vill inte känna så här ..


Det kommer ju garanterat komma som en smäll på käften ..
som en påse skit på posten ..

bara väntar ..

den dagen ni inte får tag på mej vet ni att jag har lagt in mej sj på säter för elshock behandligar


Kommentarer
Postat av: Carro

hahaha Förlåt att jag skrattar, men du uttrycker dig så härligt! =)

Försök njut av stunden och glöm att det är höst, starta en ny tradition, må bra på hösten! ;-) Jag ska försöka med det, få se hur det går.

älskar dig gumman PUSS

2009-09-09 @ 11:09:09
URL: http://leiasmamma.blogspot.com
Postat av: Fizen

Hahaha tack gumman, jag ska försöka med det XD

<3 <3 <3

2009-09-09 @ 15:33:08
Postat av: Lisa

jag verkligen äääääälskar din optimism! Man blir så GLAD när du är så in i helvete OPTIMISTISK ;) <3

2009-09-17 @ 12:38:06
URL: http://vitherdehund.doggyblogg.se
Postat av: Fizen

Haha men va faan hur gammalt är inte det här inlägget då???

Det senaste jag gjorde e ju mye mye bättre :S



lr ...? LOL

2009-09-17 @ 12:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0