Äntligen!!!

Har ÄNTLIGEN fått i gång min spotify!!! Fii Faaan vad jag har haft abstinens här.. inget internet .. ingen dator och den enda musik jag har kunnat poppa är på en lite jävla skit stereo som jag köpte till Zombie ShowDown en gång i tiden ...
Den är så kass att den lägger av om man höjjer volymen fööör mycket :S

Min burk är ioför sej jätte kass .. sitter just nu och skriver på min svarta laptop och tittar på Mickes gamla skärm från 90-talet haha

Internet fixade min Älskade Mor åt mej <33333333

I morrn är det dags för jobb igen ... härligt härligt!!! Jobbar med Nitan och Flänsan .. kan fan inte bli bättre då haha

Lääängtar som faaan te nästa helg .. då smäller det :P





Over and Out!!!

Kommentarer
Postat av: Han

Back to the 60's? ;)

2010-02-19 @ 15:43:23
Postat av: Fizen

Haha 60's?? neee men 90's kanske ;o)

2010-02-19 @ 17:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0