F*R*I*E*N*D*S*



Fifaaaaan vad jag älskar ALLLA mina vänner!!!!

Flänsan
, wtf would i do whitout you!?!?!?
Lini, mitt blåbär .. the one and only!!!
Mats, som ALLTID får mej på bättre tankar
Keno, som får mej attt skratta utan dess like haha 
P-A, som alltid finns där .. även fast vi tjafsar!!! 
Bengan, finns få som kan göra mej så förbannad som du kan men ta det positivt .. du kommer ALLTID att ha en speciell plats i mitt hjärta!!!
 Lillasysteryster Helena, need i say more?! <3333
Walle, vi ses kanske inte så ofta men när vi väl ses så har inget förändrats *lovley*





Förlåt som fan om jag har glömt nån nu!!!!


Kommentarer
Postat av: Lini

Älskar dig med gumman och saaaaknar dig som faan. KÄRLEK

2010-02-11 @ 12:16:59
Postat av: fizen

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2010-02-11 @ 19:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0