inte helt O.K!!

Känns inte riktigt ok idag ... gjorde det inte går håller ..
känns som jag har fått upp ögonen ochverkligen ser dej för första gången ..
PÅ RIKTIGT!!!
Fan jag trodde vi var vänner ... men en stark magkänsla säger mej att det trodde inte du..

*suck*

Skitsamma orkar inte ödsla min energi på sånna här tankebanor ...
den enda som förlorar på det här i slutändan är du iaf . ..
Jag förtjänar bättre.. nej nej jag snackar inte kärleksdravel nu .. jag pratar ren och skär vänskap!!


Verkar inte som jag får nån lön försn på måndag eller tisdag.. spännande ...
inge Black City premiär för mej ikväll då :((

Men nu vet jag ju iaf att den är på ingående B-) *AWESOME*
bara att hålla tummarna att den trillar in lite tidigare :P

Jag har sökt nytt jobb WOOHOOOOO B-) ska skriva cv å lämna in senare idag . ...
bara att hålla tummarna där också...

Faaan om ni bara visste hur skönt det känns när man kan överglänsa F*** ssk's på jobbet ... den där J**** kärringen säger nog inte så mycket mer till mej haha
Hemskt att behöva ha rätt .... det är ju trots allt en människas lidande vi pratar om :S

Funderar starkt på att LEX SARAH anmäla na ... lär vad tycker du Flänsan??


Gumman idag går mina tankar till dej ... vet att du har det skit jobbigt just .. finns här för dej när du kommer hem!!!!! <3333333333333 XD

Nej nu ska jag ta mej en röjk .... sen hämta plutten från skolan!
Just det .. Micke .. kunde du inte ha berättat för mej att det var utflykt idag?? well som tur är har han en snäll fröken Siw som lyckades gräva fram lite matsäck =)


Peace!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

<3<3<3<3<3

TACK sweetie!!!!!!! <3



Och svar:JA,tycker definitivt att en anmälan ska göras, nu är jag LESS på inkompetenta SSKor!!!!

2010-02-27 @ 12:21:55
URL: http://esarosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0