Mi Casa ...

... La Sovrum ...

   



... Jojjes sovrum...

  

((Jupp han älskar RAMONES men han är ju faktiskt MIN son oxå!!))
**STOLT MAMMA**


... La Muggen...

 
((Nu vet ni vart jag skiter nånstans å))
hahaha

... La Totyrkammaren...

   


... La levanderummet...

   
 

...La Hall...

  



.... La Påse Skit bjuder jag på idag... 



Man måste inte vara snygg hela tiden!!! 
Hahahhaha 



Ni får fan ha överseende med att jag inte har bott här spec länge ... saknar vissa möbler å grejjor ... uppdaterar efter lööööööööööööön
((en väldigt försenad löning ))
och tripp till IKEA!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ähhhh ser trevligt ut, man behöver inte bygga lagerförråd.... ;)



Sen är väl snygghet nått som man bara har eller? :)

2010-02-27 @ 22:45:03
Postat av: macgyver

nämen titta va fint! :)

å högtalarna man rekomendera är med oxå funkar bra? ;)



då e frågan när blir man hem bjuden dÅ? :O

2010-02-28 @ 12:56:43
Postat av: Carro

Vad mysigt. :-) Känner mig som hemma när jag ser bilderna! :-) älskade sambon min. =)

Jättefint jue. Var bor du nu, så jag vet var jag ska åka när jag åker ner! ;-) PUSS

2010-02-28 @ 21:49:04
Postat av: LillFizen

Nån... lagerförråd??? vem ??



MacGyver.. du är alltid välkommen hem till mej!!! XD



Carro... du ska åka till åselby centrum så klart!!!

är du g neröver stumpan?? <33333

fuckn mizz ya!!!

2010-03-01 @ 13:55:43
Postat av: Lisa

hahahahahahahahahaha hörrudörru!! "uppdatering kommer efter lööööööön", my ass!! RIIIIIIGHT!!! moahahahahaaha XD

2010-03-23 @ 11:57:55
URL: http://esarosa.blogg.se/
Postat av: lill fiz

hähäh skrev aldrig VILKEN lön stumpan!!!! ;o)

2010-03-23 @ 20:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0