Saker du INTE ska säga i sängen hahahhahahaha



* Är den inne?
* Men alla ser roliga ut nakna! 
* (telefonen ringer) Hallå? Nej du stör inte ...
* Räcker en femhundring?
* Berätta inget för min man/fru.
* Jag hoppas att du inte förväntar dej llöneförhöjning pga dettta!?
* Berättade jag om min herpes?
* Nu måste vi gifta oss!!
* Fortare!! Desperate houswifes börjar snart!
* Jag är hungrig
* Jag är törstig
* Skjutsar du hem mej när du är klar?
* Väckte du mej för det??
* Öööh, nämnde jag inte videokameran?
* ZZZzzzzzzzZZZzzzZZZzzz
* Kan man tänka sej , jag som försökte stöta på din kompis!
* Vid närmare eftertanke så kan vi väl släcka ljuset.
* Det är så härligt att vara tillsammans med nån i sängen som jag INTE behöver blåsa upp
* Du är nästan lika bra som min föredetta!
* Det är inget farligt, bara lite utslag .
* Var tystare, min mamma vaknar så lätt ...
* Vet du vad vissa spindelhonor gör efter sex?
* Du är precis som Din syster
* Du är precis som Min syster
* Jag tycker din mamma är snygg
* Vad var det du hette?
* Nej! Inte där!
* Ska jag ringa efter pizza?
* Är det okej om vi aldrig träffas igen?
* Sa jag att min katt har smittat mej med mask?
* Titta inte på mej så där
* Guud vad ont i huvudet jag fick precis
* Du är såå tråkig!
* Jag gör bara detta därför att jag är så full!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0