let's go mental!!!




Sitter hemma hos mamsen, fast hon är ju inte hemma som vaaanligt ...
på väg till jobbet alldeles snaaart.. inatt säger vi bye bye till både Babsan och Christina :(
Uscha och fy förlorar två av mina bästa kollegor på en och samma natt ..
fifaaan vad jag kommer att sakna dom,
men jag kan ju inte neka till att det skulle vara så fruktansvärt jävla skönt att få gå i pension
OCH OCH OCH
ha råd att leva!!!
Hahahahaha

Dagens Tack går till Flänsan och Henrik

Tack Flänsan för att du kom förbi å laga lite käk åt mej idag .. det behövdes minns inte sist jag åt MAT :S
hahahahaha
Sen att du fick lov att lämna dina bäbisar hos mej en stund i dag var GULD värt...
Dom har vart ett riktigt stöd åt mej :D
Nu är dom hemma nybajsade och nyätna XD

Henrik!!!!
Tack som faaaan för tipset på medicinen ..
Hjälpt mej som fan ..
sååååå jävla skönt att slippa alla panik-ångest attackerna


Kommentarer
Postat av: Lisa

men gumman, det vet du väl att jag och doggsen alltid ställer upp för dig! <3

2010-02-01 @ 18:25:44
URL: http://vitherdehund.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0